Polityka prywatności
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.)
– dalej RODO, informujemy, co następuje:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Agrofinanse, 18-400 Łomża, ul. Sikorskiego 269A, REGON 450135094
- Dane kontaktowe administratora danych: telefon: (86) 216 39 86, adres e-mail: biuro@agrofinanse.pl
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w zależności od procesu przetwarzania na podstawie art. 6 a,b,c lub e i f RODO.
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu:
- komunikowania się, obsługi reklamacji i zgłoszeń,
- w celu zawarcia i realizacji umowy cywilnoprawnej z Administratorem,
- realizacji obowiązków i praw ( w tym roszczeń) wiążących się z zawartą umową cywilnoprawną,
- w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- w celu realizacji obowiązków księgowo- finansowych,
- udzielania informacji uprawnionym osobom i instytucjom,
- zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia,
- wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (marketing bezpośredni własnych produktów, zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń, zabezpieczenia przed dochodzeniem roszczeń)
- Odbiorcami danych osobowych będą:
a) organy administracji skarbowej, w zakresie w jakim przekazanie danych osobowych stanowi obowiązek administratora wynikający z przepisów prawa,
b) inne organy administracji publicznej realizujące zadania z zakresu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, z zakresu kontroli przestrzegania przepisów prawa, w zakresie w jakim przekazanie danych osobowych stanowi obowiązek administratora wynikający z przepisów prawa.
c) upoważnieni pracownicy i Kancelarii administratora danych,
d) podmioty uczestniczące w obsłudze administratora, w tym obsłudze księgowej, prawnej, informatycznej, technicznej, którym zostały powierzone dane osobowe w ramach umowy powierzenia danych przez administratora. - Dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa oraz okres niezbędny do realizacji celów wskazanych powyżej.
- Dane osobowe pochodzące z formularzy kontaktowych będą przetwarzane do czasu formalnego zakończenia rozmów dotyczących świadczenia usług prawnych przez Administratora.
- W zakresie i granicach określonych w RODO w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych posiadają Państwo następujące prawa:
- prawo dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa mają Państwo możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,
- prawo ich sprostowania – korzystając z tego prawa mogą Państwo zgłosić do nas konieczność poprawienia niepoprawnych danych lub uzupełnienia danych wynikającą z błędu przy zbieraniu, czy przetwarzaniu danych,
- prawo do ich usunięcia – korzystając z tego prawa mogą Państwo złożyć wniosek o usunięcie danych. W przypadku zasadności wniosku dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych z wywiązywaniem się z prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym,
- prawo do ograniczenia przetwarzania – korzystając z tego prawa mogą Państwo złożyć wniosek o jego ograniczenie, w razie kwestionowania prawidłowości przetwarzanych danych. W przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywać, zaś dalsze przetwarzanie może odbyć się po ustaniu przesłanek uzasadniających ograniczenie przetwarzania,
- prawo do przenoszenia danych – ma zastosowanie jedynie w przypadkach przetwarzania danych na podstawie zgody lub na podstawie umowy i w sposób zautomatyzowany;
- prawo do wniesienia sprzeciwu – korzystając z tego prawa mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych,
- prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie (w przypadku przetwarzania na podstawie zgody) – wycofanie zgody przysługuje Państwu w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania, tj. dokonanego przed cofnięciem zgody.
- Mają Państwo ponadto prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy prawa.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem umownym oraz warunkiem zawarcia i realizacji umowy: imię, nazwisko, rodzaj i nr dowodu tożsamości, Pesel lub NIP, miejsce zamieszkania, miejsce prowadzenia działalności gospodarczej, adres korespondencyjny. W przypadku braku tych danych umowa nie zostanie zawarta. Podanie innych danych takich jak nr telefonu kontaktowego, adresu poczty elektronicznej jest wymogiem umownym ale nie warunkiem zawarcia i realizacji umowy lecz służy szybszej komunikacji pomiędzy stronami. Podanie wszystkich danych jest dobrowolne.
- Decyzje w Państwa sprawach nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie stosowane profilowanie.
- Państwa dane nie będą przekazywane odbiorcom danych ani nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa lub udzielonej przez Państwa zgody.
- Korzystanie ze strony internetowej Administratora wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. Państwa adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego Państwo korzystają. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Państwa identyfikacji. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
- Na stronie internetowej wykorzystujemy cookies do śledzenia statystyk strony, takich jak liczba osób odwiedzających, rodzaj systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej wykorzystywanej do przeglądania strony, czas spędzony na stronie, odwiedzone podstrony etc. Korzystamy w tym zakresie z Google Analytics, co wiąże się z wykorzystaniem plików cookies firmy Google LLC. W ramach mechanizmu do zarządzania ustawieniami plików cookies mają Państwo możliwość zadecydowania, czy w ramach usługi Google Analytics będziemy mogli korzystać również z funkcji marketingowych, czy nie.
Niniejsza polityka prywatności jest na bieżąco aktualizowana.
Aktualna wersja Polityki prywatności została przyjęta 08 listopada 2020 roku.
Skontaktuj się z nami:
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, użyj formularza lub zadzwoń do nas!
Chętnie pomożemy.
Infolinia:
E-mail:
Adres:
-
Gen. Władysława Sikorskiego 269A
18-400 Łomża
Godziny otwarcia:
- Od poniedziałku do piątku - 8:00-16:00